we make markets. worldwide.

    Tendence

    De nye produkter for efterår, jul, forår og sommer

    Siden 2017 har Tendence, der med over 1.100 internationale udstillere er den største og vigtigste indkøbsmesse for de trend- og designorienterede brancher, et betydeligt større produktspektrum og afholdes nu cirka to måneder tidligere end i de senere år.

     

    Halplan

    Udstillere

    Messens hjemmeside

    Messenyt

     

     

     

     

     

    Ny messestruktur genererer synergi

    Tendence fik i 2016 en ny struktur, som genererede synergi mellem de forskellige produktområder, og som tiltrak en række stærke, internationale brands. Denne struktur fortsætter på Tendence fremover. Messen er således stadig opdelt i de to fagmesser ’Giving’ og ’Living’, som hver for sig viser trenden inden for boligindretning, gavear­tikler og smykker samt borddækning og køkkenudstyr.

    Gaver for alle aldre og anledninger

    På fagmessen ’Giving’ præsenteres hele spektret af gaveideer: fra individuelle gaver og livsstilsprodukter til smykker af høj kvalitet samt lædervarer, legetøj, kunstartikler etc.  På produktområdet ’Gift Classics’ præsenteres klassiske og moderne gaveideer og på ’Accessories & Jewellery’ vises smykker af høj kvalitet samt lædervarer, skønheds- og well­ness produkter m.v. Produktområdet ’Young Gifts’ præsenteres stilistiske og dristige ideer for det unge markedssegment, og på ’Culinary Gifts’ vises gaveideer inden for køkkentøj og gourmetområdet.

    Eksklusiv design til boligen

    Fagmessen ’Living’ er messen for de eksklusive og designorienterede produkter til møblering og udsmykning af hjemmet. På produktområdet ’Lovely Home’ findes alle stilarter af møbler til hjemmet og haven, og på ’Seasonal Decoration’ præsenteres hele palletten af dekorative produkter og udsmykninger til alle årets højtider.

    Digitalisering i detailhandelen

    På en ny særudstilling ’Impulse by Tendence’ i hal 11.0 bliver der sat fokus på den stigende digitalisering i detailhandelen. Udstillingen præsenterer eksempler på praktiske anvendelser af ultramoderne teknologi, såsom apps og internettet i salgsarbejdet og i butikkerne.

    Bæredygtige produkter

    Markedet efterspørger bæredygtige og økologiske produkter, hvorfor Messe Frankfurt udgiver en ’Ethical Style Guide’ for Tendence, hvori udstillere, der har produkter, der er produktionsmæssigt og materialemæssigt bæredygtige, er nævnt. Optagelse i guiden er betinget af godkendelse af en jury.

    Shows og særudstillinger

    Inden for alle messens produktområder er der en lang række shows, hvor internationale designere præsenterer de nyeste trends, og hvor forskellige produktgrupper præsenteres i en større sammenhæng. Se en oversigt over samtlige shows og særudstillinger på: tendence.messefrankfurt.com

    Udstiller Ønske

    Hvis I ønsker at udstille, så ring på (+45) 39401122 eller skriv til os på dimex(at)dimex.dk


    Tendence Navigator er en App og guide til besøgende på Messe Frankfurts Tendence udstilling.

    Download App'en til:

    iPhone

    Android

     

    Toolbar-Navigation